preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vjekoslav Parać Solin

Login
Tražilica
LIK 2017.

Poziv

Vremenik 2016./2017.

Kalendar natjecanja

E-identitet HUSOŠ

Riječ dana

 

TREMA?
Imaš li tremu prije ispita ili usmenog odgovaranja?



Hrabri telefon

Učenička zadruga "Brnistra"

Ciljevi odgoja i obrazovanja orijentirani su na cjeloživotno obrazovanje te su usmjereni na učenika.

Ključne kompetencije su: komunikacija na materinjem jeziku; komunikacija na stranim jezicima; matematička pismenost, znanost i tehnologija; digitalne kompetencije; učiti kako učiti; interpersonalne, interkulturne, socijalne i građanske kompetencije; poduzetništvo (inovativnost i poduzetnost) i kulturna osviještenost.

U učeničkoj zadruzi đaci stječu i primjenjuju znanja, stječu radne navike kroz učenje, shvaćanje i razumijevanje pa potom ovladavanje cjelovitim proizvodnim procesom, a posebice razvijaju i njeguju svijest o načinu održavanja prirodne ravnoteže (koncept održivog razvitka i njemu primjeren ekološki odgoj). Učenici članovi zadruge izvan uvjeta klasične učionice i odnosa učitelj/učenik stječu inovativnost, poduzetnost, a neposrednim sudjelovanjem u pokusima stječu znanstveni pristup stvarnosti, iznošenjem i vrednovanjem rezultata potvrđuju svoje mogućnosti i doživljavaju priznanje i zadovoljstvo postignutim rezultatima.


Učenička zadruga je također organizirano kreativno i rekreativno, zanimljivo i korisno provedeno slobodno vrijeme mladeži. U njoj se podiže razina učeničkog znanstveno-tehničkog odgoja, provodi obrazovanje radi bržeg uključivanja u gospodarstvo. Učenička zadruga  usmjerava mladež u izboru obrazovnih mogućnosti i zanimanja vezanih za poljoprivredu i selo, obrt i druge djelatnosti. Učenička zadruga pokreće odgoj za društveni, kulturni i politički angažman pojedinca.

Kroz zadrugu se stječu temeljne "kreposti poduzetnika" kao što su marnost, radinost, razboritost u preuzimanju rizika, dostojnost povjerenja i vjernost u međuljudskim odnosima, snaga u provedbi teških i bolnih odluka nužnih za zajednički rad i za prevladavanje nevolja.

Putem zadružnog knjigovodstva mladi zadrugari ulaze u stari i poznati svijet računovodstva.

Veliko pozitivno značenje učeničke zadruge je u njenoj dragovoljnosti i kvalitetnom provođenju programa i zadaća. Učlanjenjem u zadrugu učenik preuzima obvezu rada u njoj na najbolji mogući način. Tako postaje suodgovoran za njen rad i uspjeh ili neuspjeh, kroz nju proživljava i želju za poželjnim uspjehom, za stjecanjem određenih znanja i vještina. Na taj način razvija se osobnost i druge pozitivne karakterne crte i stječe sposobnost za uspješno suočavanje s životnim problemima i stječu vještinu kako uočiti priliku i kako priliku pretvoriti u poduhvat, osobni ili profesionalni.

Danas se zadruga potvrđuje i kao nositelj očuvanja identiteta biološkog i kulturnog nasljeđa, prepoznaje duh tradicije i kulturne baštine kraja i kroz rad svojih sekcija ih njeguje (kućnu radinost, stari zanati, tradicionalno graditeljstvo, keramika i izrada suvenira).


Učenička zadruga sadržajima rada, metodama i načinima rada pridonosi zdravom razvoju djece i doprinosi razvoju samopoštovanja i smanjivanju problema u ponašanju, komunikaciji, emocionalnih problema i drugo.

preskoči na navigaciju