"Pitaj? Ne skitaj!" je online savjetovalište NZZJZ-a gdje učenici mogu postavljati pitanja na koja će im odgovor dati stručnjaci za mentalno zdravlje.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Učenici petih i šestih razreda u rujnu su se bavili optičkim miješanjem boja, tonskim stupnjevanjem i kontrastima toplo-hladno. Radove su slikali temperom i gvašem, a inspirirala ih je jesen koja već polako pokazuje svoje lice.
Tiho, o tiho govori mi jesen:
Šuštanjem lišća i šapatom kiše.
(D. Cesarić: Jesen)
5. razred, kontrast toplo-hladno, tempera, lišće
5. razred, kontrast toplo-hladno, tempera, lišće
5. razred, kontrast toplo-hladno, tempera, lišće
6. razred, lokalna boja - tonsko stupnjevanje, gvaš, kišobrani
6. razred, lokalna boja - tonsko stupnjevanje, gvaš, kišobrani
6. razred, lokalna boja - tonsko stupnjevanje, gvaš, kišobrani
6. razred, optičko miješanje boja, tempera, košara s voćem
6. razred, optičko miješanje boja, tempera, košara s voćem
6. razred, optičko miješanje boja, tempera, košara s voćem
Pripremila: Sanja Mirošević, prof.