preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vjekoslav Parać Solin

Login

Ispis potvrda
Pitaj? Ne skitaj!


"Pitaj? Ne skitaj!" je online savjetovalište NZZJZ-a gdje učenici mogu postavljati pitanja na koja će im odgovor dati stručnjaci za mentalno zdravlje. 

Sigurna mreža - Kviz

Online nastava

Arhiva - online nastava

eTwinning

EU - Kutak za učenje

 

Hrabri telefon

Sponzori i donatori

Školski projekti

Čuvari baštine

Tiramoli malih Solinjana

SHE projekt

Salonapolis

COVID-19

Istražili smo...

Pitaj ravnatelja

Za roditelje

Brošura

Priloženi dokumenti:
Vatrogasci-edukativna brosura.pdf

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 29. 10. 2012.

Ukupno: 426321
Ovaj mjesec: 423
Ovaj tjedan: 767
Danas: 5
Vijesti i obavijesti - školska godina 2023./2024.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dan šarenih čarapa - 21. ožujka
Autor: Nada Topić, 26. 3. 2021.

Radovi učenika 3. razreda PŠ Vranjic (učiteljica Mira Simonelli Letilović)

Svjetski dan osoba s  Down  sindromom (DS)  obilježava se svake godine 21. ožujka. Simbol Svjetskog dana Down sindroma su šarene čarape, a nošenjem šarenih čarapa iskazujemo podršku osobama s DS u njihovoj što boljoj integraciji u društvu. Down sindrom je genetski poremećaj koji nastaje uslijed viška jednog kromosoma. Unatoč godinama istraživanja razlog nastajanja pogrešne podjele Taj poremećaj sprječava normalan fizički i mentalni razvoj djeteta.  Pogađa sve rasne skupine i može se javiti u bilo kojoj obitelji bez obzira na zdravlje roditelja, ekonomski status ili način života. Život osoba s  Down sindromom  se znatno poboljšao. Medicinska skrb je sve bolja i dostupnija. Bolje je razumijevanje razvojnih i edukacijskih potreba. U Republici Hrvatskoj promjene su sve značajnije, no i dalje je potrebito puno novih spoznaja i senzibiliteta društvene zajednice. Donošenjem Pedagoškog standarda 2008. godine kojim se može osigurati pomoćnik u nastavi, broj djce s Down sindromom koja pohađaju redovnu školu značajno se povećava iz godine u godinu. Porast broja djece je rezultat rane intervencije i kontinuiranih rehabilitacijskih tretmana  koji pripremaju dijete za uključivanje u vrtiće i škole. Pohađanje redovnog predškolskog programa te pripremem za školu pokazuju da su mogućnosti djece s Down sindromom velike i treba ustrajati na otkrivanju i poticanju njihovih mogućnosti, potencijala i talenata.

Pripremila: Diana Burazin, prog. logoped.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju