preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vjekoslav Parać Solin

Login

Pred. nastava 2019./20.

Raz. nastava 2019./20.

eTwinning

EDIT

EU - Kutak za učenje

 

 

Hrabri telefon

Vijesti i obavijesti - školska godina 2020./2021.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Protokol rada škole i upute ponašanja
Autor: Đuro Baloević, 3. 9. 2020.

Pod opširnije nalazi se dokument Protokol rada škole i upute ponašanja.

Molimo roditelje, učenike i sve zaposlenike da ga pažljivo prouče. 


   OSNOVNA ŠKOLA

VJEKOSLAVA PARAĆA

          S o l i n

Solin, 2. rujna 2020. godine

 

PROTOKOL

ORGANIZACIJE NASTAVE U ŠKOLSKOJ GODINI 2020./2021.

 

MATIČNA ŠKOLA

Nastava se odvija u dvije smjene. Svi učenici pohađaju nastavu u školi.

U jutarnjoj smjeni nastava počinje u 8.00 sati za predmetnu nastavu, a u 8.45 sati za razrednu nastavu.

U 12.40 sati završava nastava za učenike predmetne nastave, a 12.00 sati za učenike razredne nastave. 

U popodnevnoj smjeni nastava počinje u  14.00 sati za predmetnu nastavu, a u 14.45 sati za razrednu nastavu.

U 18.40 sati završava nastava za učenike predmetne nastave, a 18.00 sati za učenike razredne nastave. 

 

Nastavni sat traje 40 minuta, mali odmor 5 minuta, a veliki odmor 15 minuta. Za vrijeme održavanja nastave zbog različitog vremena za male odmore i veliki odmor neće raditi školsko zvono.

RASPORED SATI:

Jutarnja smjena

1. šk. sat 8.00 - 8.45

2. šk. sat 8.50 - 9.30

3. šk. sat 9.35 - 10.15

veliki odmor 10.15 -10.30

4. šk. sat 10.30 - 11.10

5. šk. sat 11.15 - 11.55

6. šk. sat 12.00 - 12.40

 

Poslijepodnevna smjena

1. šk. sat 14.00 - 14.45

2. šk. sat 14.50 - 15.30

3. šk. sat 15.35 - 16.15

veliki odmor 16.15 - 16.30

4. šk. sat 16.30 - 17.10

5. šk. sat 17.15 - 17.55

6. šk. sat 18.00 - 18.40

 

U međusmjeni se prozračuju i dezinficiraju učionice, hodnici i sanitarni prostori (klupe, ručke, stolice i sve one površine  koje učenici diraju rukama).

 

Razredni su odjeli smješteni u učionicama prema istome rasporedu kao i prvoga radnog dana.

 

Raspored razrednih odjela po učionicama prema slijedećem rasporedu:

„A“  smjena –     

2. a – učionica 34.                                                           5. a – učionica 22.

2. b – učionica 15.                                                           5. b – učionica 9.

3. a – učionica 18.                                                           6. a – učionica 10.

3. b – učionica 14.                                                           6. b – učionica 30.

4. a – učionica 19.                                                           7. a – učionica 27.

4. b – učionica 28.                                                           7. b – učionica 29.

1. a  - učionica 35.                                                           8. a – učionica 16.

 

„B“  smjena –     

2. c – učionica 14.                                                           5. c – učionica 29.

2. d – učionica 15.                                                           5. d – učionica 22.

3. c – učionica 19.                                                           6. c – učionica 30.

4. c – učionica 34.                                                           7. c – učionica 27.

4. d – učionica 18.                                                           7. d – učionica 10.

1. b – učionica 35.                                                           8. b – učionica 16.

                                                                                         8. c – učionica 9.

                                                                                         8. d – učionica 28.

 

PŠ VRANJIC:

  1. –   4.  razred  – učionica  3.
  1. razred  -  učionica 1.
  1. razred  -  učionica 4.

Nastava se odvija u jednoj smjeni. Nastava počinje u 8.00 sati, a završava u 11.30 sati.

 

Raspored sati:

Jutarnja smjena

1. šk. sat 8.00 - 8.45

2. šk. sat 8.50 - 9.30

3. šk. sat 9.35 - 10.15

veliki odmor 10.15 -10.30

4. šk. sat 10.30 - 11.10

5. šk. sat 11.15 - 11.55

 

OPĆE UPUTE

 

  1. Osnovno je pravilo je da se ne miješaju učenici drugih razrednih odjela, da se vodi skrb o redovitoj higijeni i poštivanju fizičkog razmaka.
  2. Kako bi se što više smanjio broj učitelja u Školi u jednom danu u radu sa učenicima raspored nastave je prilagođen na način da pretežu blok satovi u rasporedu.
  3. Zbog potrebe čišćenja, provjetravanja i dezinfekcije prostora u tzv. međusmjeni i zbog činjenice da je u smjeni „A“ manji broj razrednih odjela predmetne nastave i slobodna jedna učionica to će 1. a razred do daljnjeg biti u smjeni „A“. Na taj način do daljnjeg Škola će raditi u dvije smjene umjesto u tri smjene.
  4. Kako se kod učenika predmetne nastave ne može ostvariti propisani minimalni razmak od 1,5 m, učenici i učitelji obvezni su nositi maske u učionicama i na hodniku škole, a svi učenici putnici u autobusima za prijevoz učenika.
  5. Razredni odjeli predmetne nastave koji imaju manji broja učenika mogu nastavu pratiti bez nošenja maske. Ostaje obveza pridržavanja odredbi o međusobnom razmaku od 1,5 metara. To su slijedeći razredni odjeli:
  6. Obveza nošenja maske odnosi se i na pomoćnike u nastavi/osobne asistente koji se također ubrajaju u zbroj učenika u učionici.
  7. Učitelji i ostali zaposlenici Škole u obvezi su u svim prostorima Škole nositi masku. Spremačice, domar i administrativno osoblje mogu umjesto maske nositi vizire.
  8. Učenici razredne nastave (prema preporukama epidemiologa mlađi od 10 godina) nisu u obvezi nositi maske u učionicama i na hodniku škole, ali su obvezatni nositi ih u autobusima za prijevoz učenika.
  9. Svaki će učenik prvog radnog dana dobiti po dvije višekratne perive maske.
  10. Pred ulazom u školu učenici moraju biti raspoređeni u koloni, svaki razredni odjel zasebno, jedan iza drugog uz razmak od 1,5 metara.
  11. Učenike će u navedeno vrijeme na ulazima dočekati razrednici odnosno predmetni učitelj koji ima 1. nastavni sat.
  12. Prilikom ulaska svi učenici trebaju preći dezinfekcijsku barijeru za cipele, a učenici viših razreda dezinficirati ruke, te u koloni jedan po jedan uz razmak od 1,5 metra otići do svoje učionice.
  13. Učenici nižih razreda će nakon prelaska preko dezinfekcijske barijere u koloni jedan po jedan uz razmak od 1,5 metra otići do svoje učionice i učeničkog wc-a kako bi oprali ruke.
  14. Učenici u učionicama moraju sjediti jedan iza drugoga, ne gledaju se u lice. Po mogućnosti po jedan učenik u klupi za dva učenika. Članovi obitelji mogu sjediti zajedno u klupi za dva učenika.
  15. Preporučljivo je što više tijekom nastavnog dana provjetravati učionice i druge prostorije Škole.
  16. Preporučljivo je organiziranje nastave na otvorenom i u školskom okruženju uz primjenu pravila razmaka i pod nadzorom i uz suglasnost učitelja. Posebno je preporučljivo da učenici razredne nastave, ali i predmetne nastave, nastavu iz nastavnog predmeta tjelesna i zdravstvena kultura obavljaju na otvorenom prostoru.
  17. Učenici nižih razreda neće dezinficirati ruke dezifisijensom već pranjem ruku u toploj vodi i sapunu.
  18. Učenici viših razreda dezinficiraju ruke prilikom ulaska u školu te u svojim učionicama u kojima će se također nalaziti dezinfekcijska sredstva.
  19. Tijekom malih i velikog odmora učenici u pravilu ne smiju napuštati učionicu.
  20. Obveza je svih da se izbjegava kretanje i susretanje učenika različitih razrednih odjela hodnicima, stepenicama, sanitarnim prostorima i u atriju škole.
  21. Učenici samo uz pratnju i dopuštenje učitelja/ice mogu napuštati prostor škole i ponovno ulaziti u školu, uvijek vodeći računa o međusobnom razmaku i ne miješanju s učenicima drugih razrednih odjela.
  22. Preporučuje se učenicima da marendu i bočicu vode za piće ponesu sa sobom u školu jer tijekom nastavnoga dana neće biti dopušteno napuštati prostor Škole i često odlaziti ili bez dopuštenja u sanitarne prostore.
  23. Učenici su u obvezi imati posebnu bilježnicu u koju će roditelji unositi dnevnu vrijednost izmjerene temperature i u koju će se upisivati sve važne informacije za roditelje. Obveza je učenika predati bilježnicu na pregled učitelju/ici svaki nastavni dan 1. nastavni sat.
  24. Učitelji/ice su u obvezi voditi dnevnu evidenciju odlazaka učenika u sanitarne prostore škole vodeći računa da je to zaista nužno potrebno i da se ne stvaraju nikakva miješanja s učenicima drugih odjela ili gužve na hodniku i u sanitarnim prostorima.
  25. Roditelji onih učenika i zaposlenici koji imaju simptome zarazne bolesti (povišenu tjelesnu temperaturu, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolju, proljev i povraćanje), ili im je izrečena mjera samoizolacije ili ako imaju saznanja da su zaraženi s COVID-19, u obvezi su telefonom, e-mailom ili na drugi primjereni način obavijestiti Školu i ne dolaziti u školu.
  26. Zabranjen je ulazak u Školu svima osim onima koji su unaprijed dogovorili posjet i dolazak (telefonom, e-mailom i na drugi primjereni način), uz primjenu i poštivanje svih epidemioloških uputa (obvezatna dezinfekcijska barijera, dezinfekcija ruku, maska i poštivanje razmaka).  
  27. Neće se organizirati i obavljati roditeljski sastanci razrednih odjela i individualni sastanci s roditeljima uživo u školi (osim unaprijed dogovorenih i odobrenih izuzetaka, uz poštivanje epidemioloških uvjeta). Preporučuje se sastanke i komunikaciju s roditeljima obaviti drugim komunikacijskim kanalima (telefon, videokonferencija, e-mail i slično).
  28. Zabranjeni su posjeti Školi (npr. Kazališne skupine, športski klubovi i slično) i korištenje školskih prostora od strane drugih osoba, udruga i sl.
  29. Na sjeverni ulaz u školu obvezatno ulaze svi zaposlenici škole i pomoćnici u nastavi/osobni asistenti kojima će domar ili jedna od spremačica izmjeriti temperaturu tijela i upisati podatak u evidencijsku knjigu.

Osim prilikom ulaska u Školu obveza je mjerenja i evidentiranja temperature i prilikom izlaska iz škole.

  1. Učitelji, pomoćnici u nastavi/osobni asistenti i svi zaposlenici Škole ne smiju se okupljati i družiti u prostoru zbornice i drugim zajedničkim prostorijama jer su takve prigode najlakši i najčešći vid širenja zaraze.
  2. Nastava iz nastavnih predmeta Talijanski jezik (od 4. do 8. razreda), Vjeronauk – Islamski (od 1. do 8. razreda), Informatike (u nižim razredima i u nekim 7. i 8. razredima), koje su skupine sastavljene od učenika iz 3 ili više odjela, održavat će umjesto u Školi nastavu na daljinu.
  3.  Kod skupina koje su organizirane od učenika dvaju razrednih odjela nastava će se održavati u Školi na način da su jedan tjedan na nastavi u Školi učenici jednog odjela, a idući tjedan učenici drugog odjela. Za učenike koji taj tjedan kući provodi se online komunikacija i nastava.
  4. Nastava Tjelesne i zdravstvene kulture u predmetnoj nastavi neće se organizirati i provoditi kombiniranjem učenika i učenica iz dva razredna odjela već sa čistim razrednim odjelima.
  5. Nastava iz Informatike provodit će se u učionici Informatike uz obvezu dezinfekcije prostora prije izmjene dvaju razrednih odjela, uz poštivanje epidemioloških uvjeta prilikom prolaza zajedničkim prostorom Škole i pod nadzorom učitelja/ice.

Ravnatelj:

Đuro Baloević, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju