Učenici 4. c razreda sudjelovali su 12. prosinca u radionici „Kako biti dobar prijatelj“, koju su osmislile i provele školska psihologinja Marea Biočić i logopedinja Diana Burazin.
Cilj radionice bio je razvijanje socijalnih vještina učenika, jačanje empatije, razumijevanja i suradnje među vršnjacima te poticanje promišljanja o osobinama i ponašanjima dobrog prijatelja.
Radionica je započela individualnim radom na radnim listovima kroz koje su učenici prepoznavali pozitivna i negativna ponašanja u prijateljskim odnosima, rješavali problemske situacije, dovršavali rečenice o prijateljstvu te izražavali kreativnost crtanjem „prijateljskog superjunaka“ i osmišljavanjem osobnih izazova za nadolazeći tjedan.
U središnjem dijelu radionice provedena je grupna aktivnost „Most prijateljstva“, tijekom koje su učenici u timovima izdvajali i objašnjavali važne osobine dobrog prijatelja. Aktivnost je poticala jasno izražavanje misli, aktivno slušanje, suradnju i međusobno uvažavanje, a simbolično „građenje mosta“ dodatno je osnažilo pozitivnu razrednu atmosferu.
Učenici su pokazali velik interes i visoku razinu uključenosti te su prepoznali ključne vrijednosti prijateljstva poput pomaganja, iskrenosti, razumijevanja, dijeljenja i poštovanja drugih. Radionica je protekla u poticajnom i ugodnom ozračju te je uspješno ostvarila postavljene ciljeve.
Marea Biočić i Diana Burazin, stručne suradnice
