preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vjekoslav Parać Solin

Login

Ispis potvrda
Pitaj? Ne skitaj!


"Pitaj? Ne skitaj!" je online savjetovalište NZZJZ-a gdje učenici mogu postavljati pitanja na koja će im odgovor dati stručnjaci za mentalno zdravlje. 

Sigurna mreža - Kviz

Online nastava

Arhiva - online nastava

eTwinning

EU - Kutak za učenje

 

Hrabri telefon

Vijesti i obavijesti - školska godina 2023./2024.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nastava na daljinu - Organizacija dana - Upute za roditelje
Autor: Đuro Baloević, 19. 4. 2020.

Poštovani roditelji, obraćamo vam se nakon mjesec dana nastave na daljinu kako bismo nastavili suradnju i informirali vas o onome što smatramo važnim za uspješan nastavak rada u našoj virtualnoj školi.


Poštovani roditelji,

obraćamo vam se nakon mjesec dana nastave na daljinu kako bismo nastavili suradnju i informirali vas o onome što smatramo važnim za uspješan nastavak rada u našoj virtualnoj školi.

Ovo je nova situacija za svih na koju se nismo pripremali.  Stoga svi učimo u hodu. Uočili smo kako su aktivnosti u našim virtualnim učionicama trajale po cijele dane, što nije bilo dobro kako za učenike tako ni za učitelje, pa ni roditelje. Razrednici su reagirali i objasnili djeci kako i kada treba raditi da im ostane vremena za odmaranje, igranje ili naprosto gledanje kroz prozor. Djeca trebaju dnevni raspored i ritam, vrijeme za nastavu i učenje, ali i vrijeme za odmor, razonodu, zabavu. Mi odrasli im moramo stvoriti raspored jer su oni ipak djeca, bili prvi razred ili osmi.

U skladu s preporukama za organizaciju radnog dana učenika koje je uputilo MZO-a  te naših iskustava, dogovorili smo sljedeće:

Učenici RAZREDNE NASTAVE prate nastavu svog razreda na programu Hrvatske radio televizije HRT 3 u jutarnjim satima (u trajanju od 60 minuta).

Kroz jutro komuniciraju sa učiteljima, dobivaju zadatke i materijale, rješavaju ih prema svom redovnom rasporedu u vremenu od 8.00 do 12.30 sati.  Nakon ručka, odmora i zabave, u popodnevnim satima, kao i prije, dio vremena planirati za učenje.

Treba paziti na rokove izvršenja zadataka i obveza.

Učenici PREDMETNE NASTAVE u jutarnjim satima mogu pratiti nastavu na programu SPORTSKE TELEVIZIJE (u trajanju od 50 do 90 minuta), ponavljaju, uče, imaju vrijeme za odmor i zabavu do ručka.

Od 14.00 sati  u obvezi su biti na nastavi sa svojim predmetnim učiteljima iz nastavnih predmeta koje imaju po redovnom rasporedu za taj dan. Učenici komuniciraju sa učiteljima, dobivaju zadatke i materijale, rješavaju ih.  Treba paziti na rokove izvršenja zadataka i obveza. Svi zadatci za taj dan objavljuju se u predmetnim učionicama najkasnije do 15.00 sati.

Svaki se dan kao i do sada učenici prijavljuju u svaku predmetnu učionicu, najkasnije do 15.00 sati,  kako bi učitelji mogli evidentirati njihovu prisutnost.

Tijekom nastave,  učenici obavljaju školske aktivnosti/zadatke za taj dan.  Za sve što im je nejasno mogu pitati učitelje. Isto tako, ako imaju tehničkih poteškoća, potrebno je odmah javiti predmetnom učitelju kako bi se zadatak predao na vrijeme.

Vrlo je važno da rade predmet po predmet: jave se u učionicu, obavljaju sve aktivnosti sukladno uputama predmetnog učitelja te tek po obavljenom poslu prelaze na sljedeći predmet.

Ostalo vrijeme za učenje i rješavanje zadataka (domaćih radova), učenici raspoređuju ovisno o postavljenim zadatcima te roku predaje.

Vi kao roditelji bi trebali svaki dan pomoći djeci oko organizacije učenja, stupiti u kontakt s razrednikom ako imate kakvih poteškoća te pregledati je li dijete sve zadatke obavilo na vrijeme i sukladno uputama. Upoznajte se i vi sa virtualnim učionicama.

Učitelji u e-Dnevniku bilježe napredak u radu i ocjene učenika sukladno preporukama MZO-a, stoga redovito pratite bilješke iz svih predmeta te vidite ima li upisanih izostanaka.

NAPOMENE:

U vrijeme kada djeca ne odlaze u školu i upućena su na boravak u zatvorenom prostoru, izuzetno je važno uspostavljanje dnevnog rasporeda aktivnosti. To se ne odnosi samo na organizaciju učenja već i na ostale aktivnosti u slobodnom vremenu. Uspostavljanje ritma daje djeci osjećaj sigurnosti i smanjuje osjećaje zabrinutosti i potištenosti koji se mogu javljati u ovim uvjetima.

Obavljanje školskih aktivnosti uvijek u isto vrijeme, stvara naviku i olakšat će djeci povratak u školu kada za to dođe vrijeme.

Podrška roditelja u smislu razgovora, brige i praćenja rada djeteta je neophodna kao i do sada.

Poteškoće koje se mogu javiti u ovim izvanrednim uvjetima, a koje se odražavaju na rad djeteta, nužno je javiti razrednici/razredniku  kako bi se djetetu moglo pomoći.

O eventualnoj bolesti ili spriječenosti djeteta također treba odmah obavijestiti razrednika.

Stručna služba škole





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju